Apr 28, 2021

NATO STO Online Survey on “Next Generation of Scientists and Engineers”

In ambito NATO Science and Technology Organisation si sta conducendo una ricerca  per valutare l’ingaggio di giovani scienziati/e nelle attività di ricerca del programma di studio collaborativo tra le varie nazioni NATO e presso il centro CMRE.

STO Online Survey on “Next Generation of Scientists and Engineers”  - Open until 14 May 2021

As part of the #WEARENATO campaign, the Science Technology Organization (STO) plans to launch a corporate communication initiative this summer to reach out to a younger audience (range 18-24 years old) and to attract the next generation of scientists and engineers to the work of the STO. In order to establish a proper baseline regarding the STO’s current visibility in the 16 to 40 years old age group, the STO Communication Team developed an online survey that you can find here

NATO Science & Technology Organization (STO) Youth Outreach Survey (office.com)

This survey consists of 15 short questions and should take less than 10 minutes to complete. It will be open until 14 May 2021. The STO kindly invites you to share this survey link with any high school and university students as well as young professionals in research organizations including government, civilian, and military or business enterprises. If you have any questions, please contact the CSO at Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.<mailto:Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.>.

Categorie: avvisi